Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата Alfa Romeo Giulia - продължение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Честно казано, цялото изсипване на определения за тевтонски бидони, сравенения с БМВта, Аудита, Кии и кво ли още, как колата имала немски дизайн и италинаска емблема... начи, има нещо вярно, ама са силно пресилени и в един момент за мен се превръщат в превземки... хора, журналисти, целия интернет се упражнява да демонстрира аристократизъм, вкус за дизайн и т.н.
    А и тва как германците ше се лифтнат... де да знам, там са доста по консервативни а и тоя стил който ползват в момента не е толкова преходен че толкова бързо да го зарежат. Ако някой очаква слеващото БМВ да е с кръгли фарове или следващото Ауди да прилича на Тойота Приус или хилядолетния сокол на Хан Соло, на мен малко амбициозно ми се струва
    Тва че нямала истински интериор... де да знам, четох новини, че скоро започва предварителното производство, все пак трябва да закарат някакви коли във Франкфурт

    Нещата са доста по-прости. Колата е истински красива, просто дизайна й е по-мейнстрийм и по-стандартен в сравнение с минали модели които много повече са се отличавали от наличното на пазара. Това е съвсем умишлено търсен ефект, за да е по-лесно смилаема, сред хората които са клиенти на 3er, A4, C-class и за да се може да се продава на пазари извън Европа. Което не я прави лоша.

    И тва че не приличала на Италиански Аутострада Крузър за мен лично се дължи на факта че наще скъпи италиански приятели искаха от веднъж да уплашат гаргите и показаха направо QV-то. Което с тая тунинг вакханалия от аеродинамични елементи от гол карбон, дупки, отвори и черни елементи там където трябва да има хром е малко прекалено Мисля, че стандартната версия ще изглежда доста по-елегантно и ше допадне повече на феновете на италианския дизайн.
    Аз лично никога не съм харесвал особено тоя род рейсърски напъни върху една иначе шосейна кола - днес гледах GTR Nismo спрян до стандартен GTR и стандартния ми харесва повече. Новата Ц класа в стандартния си вид също ми харесва повече от C63 AMG S. Предполагам и с тая ще е така Сега, когато е умерено, като 159 и 159 ТИ, да ТИ-ката ми харесва много повече. Ама като се почне с огромните карбонови дифузьори и сплитери и черните джанти вече става малко в повече
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

    Comment


    • Тва че нямала истински интериор... де да знам, четох новини, че скоро започва предварителното производство, все пак трябва да закарат някакви коли във Франкфурт
      -------------------------------------------------------------------------------
      А има си интериорче красавицата, ето тук някой я е щракнал през джама http://autoclub.bg/index.php?menu=16&id=26254&m=2#a
      И сега нещо което никога не сте чували... таблото прилича на това на BMW
      Last edited by nikk; d.m.y г., 14:46.

      Comment


      • GIULIA

        Вижте доста подробни снимки от BMW форума,особено се чудят на задните дискове какво има http://f80.bimmerpost.com/forums/sho...php?p=18149881
        Alfa 166 2.0 TS 04/2001 EX,Alfa Romeo 156 1.9 JTD 01/2000 105 PS +REMAP Ex;ALFA 155 1.7 TS 06/1995 EX

        Comment


        • Втория спирачен апарат по всяка вероятност е за ръчната спирачка.

          Comment


          • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
            По принцип е много лесно :

            - не те кефи - сменяш марката или караш стария казан

            - кефи те - купуваш

            А и още нещо, което е важно : тези 510 кавала една камара гении и инженерчета са мислили какъв дизайн и каква аеродинамика и прочее ще ги удържат на пътя. Така, че формите и визията на този "тевтонски бидон" със сигурност са съобразени с динамичните му показатели.

            Да Нещо много важно и добре казано едно е с 250 коня и да се напиня до 230-40 .... други е с 510 и да бие над 300+ аеродинамиката трябва да е съвсем различна все пак това са двойно повече коне ... нещо трябва да ги държи на пътя !
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • Първоначално публикувано от KRASIDOB Покажи съобщение
              особено се чудят на задните дискове какво има
              Странно, служебните волва и те са с електрическа паркинг спирачка, пък не съм забелязал да имат таквиз неща.

              Снимките са наистина хубави и се вижда освеженото лого отблизо - ето едно нещо, което всъщност много ми харесва.

              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
              Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

              Comment


              • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                Втория спирачен апарат по всяка вероятност е за ръчната спирачка.
                Mхм .. освен за И-Брейка нема за кво друго да е ..
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                Comment


                • Е очевидно не е пряк. Гиблито от 130 000 лева започва, а на топ версиите като S Q4 и такива със цялото оборудване са над 200 бона
                  А при базова цена на БМВ F30 седан от 55-60 хиляди лева, няма как базовата на Алфата да е над 100 бона, предполагам е ясно на всички По-скоро ще се върти около цените на БМВ отколкото около тия на Гибли
                  Вероятно цената на Giulia QV ще се доближава до базовата цена на Гибли, но... кола на която най-скъпата версия струва колкото най-евтината на другата... не са на едни пари - видно е че едната е ще е два пъти по евтина от другата
                  С други думи хората са направили Мазерати за бедни и пряк конкурент на БМВ 3 - това което обещаха Ся то вътрещноконцернни конкуренции хубаво, различни фенове хубаво, ама всяка марка си се позиционира някъде. Ако имаш над 100 бона за кола, къвто и фен да си трудно някой дилър ше те убеди да вземеш Алфата вместо Мазератито ако са на едни пари. А и бъдете сигурни, че качеството на изработка все пак няма да е чак като на Мазерати, въпреки че изглежда сравнително високо за класа. Дето вика Радко - расов автомобил [/QUOTE]

                  Аз лично искрено се надявам да си прав, за да имам шанс някой ден да се докосна до някоя от всите бензинови версии, НО Giulia е на базата на Gibli ползва същите (че и по мощни мотори) до колкото разбрах ще ползва и техните автомати (+ TCT) използвани са повече композитни материали (защото е по лека) и в крайна сметка ще е на половината цена на Gibli?!?!
                  Ще кажа само ДАНО си прав!
                  Избери Твоят ... SOUND
                  https://soundcloud.com/maserati_hq

                  Comment


                  • Ето и официална новина за интериора, който каза че няма интериор да е жив и здрав, може да се види и в BMW форума към който има линк по горе. Определено тези дни всичко е Giulia новината направо избухна в автомобилните медии и новинарските издания, евала!!!
                    145 1.7 16V Boxer

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
                      Странно, служебните волва и те са с електрическа паркинг спирачка, пък не съм забелязал да имат таквиз неща..
                      Е те и Полотата вече имат електронни ръчни спирачки, ама няма как да ги сравняваме с коли по 500 коня някак
                      Аз съм виждал такива допълнителни задни апаратчета на Аудита РС, ма не помня кой номер от бързите им комбита, но беше с карбонови спирчаки. Вероятно е някаква измислица за ръчна спирачка на Брембо, едва ли има значение да ли се активира копче или ръчка

                      Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение
                      Аз лично искрено се надявам да си прав, за да имам шанс някой ден да се докосна до някоя от всите бензинови версии, НО Giulia е на базата на Gibli ползва същите (че и по мощни мотори) до колкото разбрах ще ползва и техните автомати (+ TCT) използвани са повече композитни материали (защото е по лека) и в крайна сметка ще е на половината цена на Gibli?!?!
                      Ще кажа само ДАНО си прав!
                      Еми цените на М3/М4, RS4/RS5 и C63 AMG/S са около 140-150 хиляди лева по българските ценови листи, а Гиблито от там тепърва започваш да конфигурираш. FCA се целят Джулия QV да се конкурира с тия три коли, а не с Гибли и М5/М6, така че да де знам... Не е логично да я пуснат с 50 бона по-скъпа от пряката конкуренция при положние че влизат като догонващи в гонката А и цените на Мазератито не ги гледай, крайната цена не се определя само от двигателите, трансмисиите и карбона. А, освен това, тая кола е на същата платформа, само че е скъсена спрямо Гибли, така че реално си е един клас по-малка кола.

                      Та в тая връзка, най-вероятно и базовите цени ше са някъде около базовите на немците (които пак не са от най-ниските). Иначе просто няма пазарна логика и шанс за продажби... Не знам, поне аз така разсъждавам
                      Казано накратко, ако искаш да се класираш за някоя от по-малките бензинови версии, ама да е нещо около 250 коня че да може да се премества на самоход, и да ти останат кинти да си поръчаш спортен пакет, кожа, навигация и някоя друга глезотия, гласи едни 90 бона и си готов Пък ако имаме късмет да я пуснат на по-малки пари от германците, може и за 80 да стане
                      Last edited by Sm0k; d.m.y г., 19:33.
                      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                      Comment


                      • От видяното до тук, FCA се стремят да вземат парче от баницата, главно на BMW. Съответно и за да продават повече цените ще са малко по-ниски от тези на Бимата
                        Mercedes S320 W220
                        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                          От видяното до тук, FCA се стремят да вземат парче от баницата, главно на BMW. Съответно и за да продават повече цените ще са малко по-ниски от тези на Бимата
                          Е главно, главно, от доста време БМВ ядат баница на една маса с Ауди и Мерцедес. Чат пат в по ниските класове им се пречкат разни японци като Инфинити и Лексус и Cadillac ATS в Америка. В по-високите класове им се пречка по някое Мазерати или Порше. Ама в общи линии в премиум марките в момента БМВ, Ауди и Мерц диктуват модата и като цяло трите се съзтезават за едни и същи клиенти
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • Аз почетох няколко форума от чужбина на БМВ и колегите приемат автомобила доста позитивно. Щастливи са, че реално вече ще имат "competitor" от този бранд. Относно дизайна повечето я харесват .. да не кажа всички. Дори в нашия БМВ форум има тема, макар и кратка и там има адмирации .. даже изобщо от всички нови модели на Алфа. А като гледам очакват с интерес и предстоящите.

                            Ама .. нашиьо форум е известен в цяла България с пословичното ни мрънкане (без покритие), хейтване и сплетни. Което е наистина жалко !
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                            Comment


                            • Нашия форум, май по-зле е само Форд форума. Баси ташунека
                              Mercedes S320 W220
                              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                                Аз почетох няколко форума от чужбина на БМВ и колегите приемат автомобила доста позитивно. Щастливи са, че реално вече ще имат "competitor" от този бранд. Относно дизайна повечето я харесват .. да не кажа всички. Дори в нашия БМВ форум има тема, макар и кратка и там има адмирации .. даже изобщо от всички нови модели на Алфа. А като гледам очакват с интерес и предстоящите.

                                Ама .. нашиьо форум е известен в цяла България с пословичното ни мрънкане (без покритие), хейтване и сплетни. Което е наистина жалко !
                                Нашия форум е ясен, те алфистите от кога от кога избягаха от тука и останаха само тия дето се нещо не им аресва
                                Аз между временно в един от американските форуми намерих новата си любима снимка на тая кола. Хромираните джанти си е друго начи

                                http://f80.bimmerpost.com/forums/att...1&d=1435227063
                                Attached Files
                                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                                Comment

                                Working...
                                X